سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان حرفه ای در البرز

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره گردنبند قاپی توسط راکبان یک موتورسیکلت هوندا در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مناطق وقوع سرقت و مال باختگان مشخص شد که ۲ نفر از راکبان یک موتورسیکلت هوندا با شیوه ایجاد تصادف صوری و یا پرسیدن آدرس به سوژه های خود نزدیک شده و در فرصتی مناسب گردنبند و یا تلفن همراه مال باختگان را سرقت کرده و متواری می شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت :  کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی-اطلاعاتی متهمان را شناسایی کرده و با تحت نظر قرار دادن تحرکات آنها متوجه شدند که نامبردگان از سارقان درحال حرکت هستند که موتورسیکلت خود را در کابین اتوبوس مسافربری از استان  زنجان به شهرهای مختلف از جمله کرج منتقل کرده و پس از انجام چند فقره سرقت دوباره به شهر خود باز می گردند.
سردار محمدیان  ادامه داد: تحرکات متهمان زیر نظر پلیس آگاهی البرز بود تا اینکه سارقان به منظور سرقت وارد شهر کرج شدند، بلافاصله هماهنگی قضائی انجام و نامبردگان در عملیاتی غافلگیرانه حین سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
وب یادآورشد: متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۳۰ فقره گردنبند و موبایل قاپی اقرار کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در استان زنجان و انتقالش به پلیس آگاهی، خاطرنشان کرد: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان، همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده و با معرفی متهمان به مراجع قضائی، اقدامات لازم در خصوص عودت اموالشان در دست اقدام است.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …