جمعه , 31 فروردین 1403

حمایت از مردم فلسطین تا ابد ادامه دارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امکان ندارد انسان باشیم و از مظلوم حمایت نکنیم این کوتاهی از انسانیت به‌دور است؛ ما اگر مسلمان هم نبودیم باید به حکم انسانیت از مردم فلسطین دفاع می‌کردیم.

او می‌گوید: آیات و روایات فراوانی در زمینه حمایت از مظلوم وجود دارد و یکی از شاخص های مسلمان مقابله با ظالم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی گفت: ۷۴ سال است که ملت مسلمان فلسطین توسط صهیونیسم از سرزمین‌های خود آواره شده‌اند و روزی نشده که کشته نشوند و مورد ستم قرار نگیرند.

او می‌گوید: فلسطین ۱۳ میلیون جمعیت دارد که پنج میلیون آن در مملکت‌شان رنج می‌برند و ۸ میلیون نفر دیگر در سایر کشورها آواره هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صهیونیسم از نظر استراتژیکی تنها برای فلسطین تهدید محسوب نمی‌شود بلکه با راهبردی که برای خودشان تعبیه کرده‌اند اگر مقابل‌شان نایستیم به سایر کشورهای مسلمان هم یورش می‌برند.

او می‌گوید: سیاست کشورگشایی صهیونیسم سیری ناپذیر است آنان قصد دارند در آینده همه کشورهای مسلمان از جمله ایران را مورد حمله قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسنی گفت: آن‌ها تلاش کردند که از داعش در سوریه و عراق حمایت کنند تا آنان را از این کشورها وارد ایران کنند.

او می‌گوید: سیاست سازش با صهیونیسم صحیح نیست زیرا می‌بینیم که آنان کاری کردند که مردم مظلوم فلسطین یک روز رمضان را راحت نگذرانند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سیاست جمهوری اسلامی کاری کرده‌است که هرگاه رژیم صهیونیسم در رویایی با محور مقاومت قرار می‌گیرند با شکست مواجه می‌شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …