پنجشنبه , 30 فروردین 1403

سارقان مامورنما در چهارباغ دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ۲ سارق سابقه دار تحت عنوان مامور انتظامی، با اقدام مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی این استان و شهرستان چهارباغ شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان مامورنما در چهارباغ دستگیر شدندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ نادربیگی افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضایی بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چهارباغ قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند و تجهیزات تقلبی خود را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده و با اخاذی از شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن‌ها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بلافاصله پس از آغاز تحقیقات، کارگاهان در کمتر از ۷۲ ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی دو نفر از سارقان دخیل در این سرقت که دارای سوابق گسترده در حوزه سرقت تحت عنوان مامور بودند، شدند.

او افزود: مخفیگاه متهمان در شهرکرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ نادربیگی: متهمان تاکنون به پنج فقره سرقت تحت عنوان مامور درمناطق مختلف استان البرز اعتراف کردند و با اقدامات صورت گرفته مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …