جمعه , 14 اردیبهشت 1403

امام جمعه فردیس : مشکلات مردم با محوریت مساجد حل می شود

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی  روز پنجشنبه در مسجد صاحب الزمان (عج الله) مشکین دشت فردیس افزود:  رفع مشکلات در محلات باید با محوریت مسجد انجام شود؛ مسجد فقط جای عبادت نیست بلکه جای تعلیم و تربیت،کمک به مستمندان با اتحاد و همدلی مسوولان برای توسعه شهر است.

وی گفت: محور مسجد، امام جماعت است وقتی ائمه جماعات مساجد در کنار مردم قرار می گیرند و درک روشنی از مسائل و مشکلات مردم محلات خود دارند و مشکلات و کمبودها با سرعت بیشتری سامان می یابد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن بود ، اظهار داشت: این انقلاب  بر گرفته از حاکمیت دین خدا است که در طول ۴۳ سال گذشته کشور ایران در عرصه های مختلف به پیشرفت های زیادی نائل شده است.

حسینی گفت: تفاوت  انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های گذشته در این است که مسوولان خود با حضور در بین مردم مشکلات را حل می کنند و به برکت این انقلاب مسوولان نظام مقدس اسلامی پای کار هستند و مشکلات مردم را حل می کنندو این جای قدردانی دارد.

حسین بغدادی شهردار مشکین دشت در این نشست  گفت:  هر شبانه روز ۵۰ تن زباله در شهر مشکین دشت جمع آوری می شود و برای انتقال زباله ها به حلقه دره کرج ماهانه مبلغ ۸۰ میلیون تومان به شهرداری کرج پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: طبق قرار داد سالانه نیز  بیش از یک و نیم میلیارد تومان بابت خدمات دهی 12 دستگاه اتوبوس  به شهرداری کرج پرداخت می شود.

بغدادی گفت: شهرداری مشکین دشت طی ۱۱ سال گذشته زمینی را برای ساخت کانون پرورش فکری کودکان قرار دادند متاسفانه این پروژه نیمه تمام رها شد و جلسه ای با مدیرکل کانون پرورش فکری استان برگزار و توافق شد ظرف یک ماه عملیات ساخت آغاز کنند یا پروژه را به شهرداری مشکین دشت واگذار شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …