چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

مهار بیماری کووید ۱۹ از اولویت های سپاه و بسیج است

سردار علیرضا حیدرنیا روز سه شنبه در جمع فرماندهان و مدیران سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه افتخار ما خادمی ملت ایران و بسیجیان است، افزود:سپاه هرچه دارد برای مردم است و ما باید گره از کار های مردم بگشاییم، سپاه مردم دار و مردم دوست است و باید برای مردم باید خدمت کند.

وی اظهار داشت: حرکت جهادی باید سرلوحه ی کار بسیجیان و پاسداران ولایت مدار باشد و این خواسته فرماندهی معظم کل قوا می باشد.

حیدرنیا با اشاره به اینکه هر جایی حرکت جهادی انجام شد ما پیروز شدیم، گفت: در زمینه کرونا هم وقتی طرح جهادی شهید «حاج قاسم سلیمانی» ابلاغ شد، تمام پایگاه های مقاومت بسیج تبدیل به یک مرکز سلامت شد و از هیچ اقدام و خدمتی برای کمک به کادر درمان و مهار این بیماری کوتاهی نشده و نخواهد شد.

وی با تاکید بر توان سپاه و بسیج و اجرای منویات مقام معظم رهبری در مهار ویروس منحوس کرونا، افزود: ما در سازمان بسیج و سپاه با توجه به بیانایات رهبر انقلاب اسلامی تا مهار کامل کرونا در خدمت مردم هستیم و برنامه جامعی برای همکاری با مجموعه های بهداشت و درمان داریم.

فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: ماموریت ویژه امروز در سپاه و بسیج مهار ویروس منحوس کرونا است و هرچه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود می باشد درصورت ضرورت باید در اختیار مهار این بیماری قرار گرفته شود. 

وی افزود:در طرح شهید قاسم سلیمانی باید از تجارب قبلی استفاده و به قطع زنجیره این بیماری کمک کرد و نیز باید با راه اندازی مراکز جدید واکسیناسیون از تجمع و انتظار مردم برای واکسینه شدن کاسته شود. 

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد:ت تمامی سوله ها و مکان های قابل استفاده در سپاه در صورت نیاز باید در اختیار مراکز بهداشت و درمان استان البرز قرار گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …