پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

۵۰ زندانی بدهکار مالی با همت بسیج از زندان های البرز آزاد شدند

سرپرست اداره کل  زندان های استان البرز در آیین آزادی این زندانیان گفت: میزان بدهی این زندانیان ۱۱ میلیارد تومان بود که با ورود شورای حل اختلاف زندان های استان بخش عمده این بدهی منجر به گذشت شاکیان شد و حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق مشارکت  بسیجیان و خیرین تامین و پرداخت شد.

فرهاد بهرامی بیان داشت:  بسیج طی ۴۲ سال  گذشته  در عرصه های مختلف درخشیده و آثار وبرکات این نهاد مردمی در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در حوزه های عمران و آبادانی و حمایت از مردم در بلایای طبیعی ،دفاع از حرم و حریم و  مبارزه با کرونا مشهود است.

وی افزود: انتظار می رود با هم افزایی بیشتر خیرین، بسیج و سپاه در حوزه های فرهنگی، بهداشت و درمان و امور حقوقی  زندان ها گام های بلندی برداشته شود.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان استان البرز نیز در این مراسم گفت: از آذرماه سال گذشته تا کنون  ۳۳۷ زندانی با کمک و همیاری خیرین، نهادها، ادارات،سازمان های دولتی، موسسات خصوصی، تشکل های مردم نهاد، سازمان اقشار بسیج و حقوقدانان بسیجی از زندان های البرز آزاد شده اند.

میثم محمدی افزود:  در این مدت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان البرز کمک شده است. 

وی مشارکت در تهیه ۱۴ جهیزیه برای خانواده زندانیان،۵۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان، ۲۰۰ بسته نوشت افزار برای فرزندان زندنیان ، ارائه ۸۷ نفر مشاوره و راهنمایی ،۱۴ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی و  مشارکت در طرح سفیران صلح برای ایجاد مصالحه در پرونده های زندانیان از اقدامات سازمان بسیج استان عنوان کرد.

محمدی گفت: در طرح سفیران صلح ۲ پرونده قصاص محکوم به اعدام  با همت  بسیج به مصالحه انجامید.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …