جمعه , 14 اردیبهشت 1403

تخریب بناهای ناجا ، بنیاد شهید ، وزارت راه و وزارت کشور

آزادسازی حریم رودخانه کرج با تخریب بناهای غیرقانونی نیروی انتظامی، بنیاد شهید، وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور سرعت گرفت.

تخریب بنای وزارت کشور در حریم رودخانه کرجبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، ساختمان های متعلق به این 4 دستگاه صبح امروز تخریب شد. آزادسازی حریم رودخانه کرج اوایل بهمن با تخریب بنای قوه قضائیه آغاز شد و بعد از آن، ساختمان های متعلق به وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست، کمیته امداد، وزارت ارشاد و چند دستگاه دولتی و حاکمیتی دیگر تخریب شد.

 

 

 

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت به دستگاه های حاکمیتی و نظامی تا ۲۵ بهمن فرصت داده شده تا بناهای غیرقانونی خود در حریم رود کرج تخلیه و تخریب کنند.

آقای فاضلی هریکندی هشدار داد بعد از این تاریخ، قوه قضائیه نسبت به دستگاه هایی که به هشدارها عمل نکرده اند، اعمال قانون می کند.

رئیس کل دادگستری استان البرز افزود بعد از تخریب ساختمان های دستگاه های حاکمیتی، تخریب ساختمان های متعلق به افراد حقیقی آغاز می شود و این افراد دو هفته برای تخریب بناهای غیرقانونی مهلت دارند. به گفته فاضلی هریکندی، مناطقی از حاشیه رود کرج که آزاد شده در اختیار شهرداری کرج قرار گرفته است تا در انها تفرجگاه و استراحتگاه ساحلی برای عموم مردم احداث کند

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …