جمعه , 28 اردیبهشت 1403

مقدمات برگزاری همایش مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت البرز فراهم شد

یداله مالمیر روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی در برگزاری این همایش گفت: حضور فعالان اقتصادی و مجموعه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان در کنار سایر خیرین در حوزه سلامت بسیار مهم و با اهمیت است.

وی با تاکید بر لزوم رفع نیازهای حوزه پزشکی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی فعالان اقتصادی حمایت از بیماران نیازمند و خانواده های این هموطنان را وظیفه می دانند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز تصریح کرد: با افزایش سطح مشارکت خیرین در حوزه سلامت، در روند درمانی بیماران کم بضاعت و بهبود زیر ساخت ها و امکانات درمانی بستر مناسبی فراهم می آید.

این مسوول بیان داشت : تلاش فعالان اقتصادی و سایر خیرین در مسیر ارتقای توانمندی بیماران نیازمند قطعا در کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی  موثر واقع خواهد شد.

وی افزود: چتر حمایتی خیرین سلامت و فعالان اقتصادی، زمینه برخورداری اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه  درحوزه درمان را مهیا می کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البر با اشاره به‌ نقش افراد خیر در توسعه سلامت جامعه گفت: امروزه با کمک و مساعدت خیرین حوزه سلامت از جمله فعالان اقتصادی بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان برطرف می شود.

مالمیر ضرورت مشارکت فعالان اقتصادی و دیگر افراد خیر اندیش در تامین نیازهای بخش درمان از جمله تجهیزات بیمارستانی و مشارکت در احداث و تجهیز مراکز درمانی را مورد تاکید قرار داد.

وی کمک خیرین جهت درمان بیماران نیازمند به ویژه کودکان مبتلا به بیماری های خاص را حرکتی خدا پسندانه عنوان کرد و ضرورت حضور فعال مشارکت بخش خصوصی در بستر معالجه، درمان و تامین داروهای مورد نیاز این بیماران را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست دبیرکل و دو تن از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و دو نفر از خیرین حوزه سلامت استان  حضور داشتند.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …