جمعه , 14 اردیبهشت 1403

معاون سیاسی استانداری : ۲۸ حادثه طبیعی در البرز ثبت شده است

نور محمد فردی روز دوشنبه در مانور زلزله  متمرکز استانی که در دبیرستان قلم چی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزارشد، افزود: باید آمادگی استان البرز  را برای مواقع بحران با توجه  به آموزش نکات ایمنی و پیشگیری و فراهم آوردن زیرساخت های مناسب بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از آمادگی لازم برای مواقع بحرانی مثل سیل و زلزله که قابل پیش بینی نیست برخوردار باشیم تا از خسارت مالی و جانی پیشگیری شود.

وی بیان داشت: فلسفه برگزاری مانور زلزله در مدارس نیز آماده کردن دانش آموزان برای رفتارآگاهانه در مواقع بحران و حتی کمک کردن به دیگران است.

فردی تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مردم در مواقع بحرانی و بروز حوادث باید آماده باشند تا در زمان کوتاه مردم از کمک های امدای و خدماتی بهره مند شوند.

وی یادآورشد: برگزاری مانور موجب ارزیابی دستگاه های خدمات رسان و امدادی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با همکاری هلا احمر در مدارس طرح دادرس را به دانش آموزان آموزش می دهد،اضافه کرد: هدف از برگزاری مانور و یا طرح دادرس بالا بردن آمادگی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزادامه داد: دانش آموزان با آموزش هایی که می بینند چگونه حفاظت کردن از خود در مواقع بحرانی را یاد می گیرند و آن را به اعضای خانواده و دیگران انتقال می دهند.

وی عنوان کرد: برای عملکرد کیفی و به موقع دستگاه ها در مواقع بحرانی باید وظایف تعریف شده باشد.

فردی تاکیدکرد: امروز دانش آموزان مانور زلزله را با کیفیت بالا انجام دادند.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …