شنبه , 8 اردیبهشت 1403

مسابقه ملی عکس بانوی ایران زمین برترین های خود را شناخت

به گزارش ایرنا، معرفی برگزیدگان بخش مسابقه عکاسی رویداد ملی بانوی ایران زمین با محوریت زن در اقوام ایرانی پنجشنبه شب همزمان با میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار شد.

هیات داوران این مسابقه به آثار باباک مهر افشار از اصفهان، کیوان جعفری از ساری استان مازندران، جواد رضایی از قوچان استان خراسان شمالی به ترتیب رتبه های اول تا دوم بخش تک عکس را دادند و ایوب قادری از جزیره کیش نیز مقام برتر بخش کیشوندی را کسب کرد.

همچنین براساس هیات داوران آثار مریم آل مومن دهکردی از شهرکرد استان چهارمهال بختیاری، ژاله بهرامی از سقز استان کردستان و زینب مختاری از جزیره کیش را به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب کردند.

جمشید فرجوند فردا از بیجار استان کردستان و داوود یزدان پناه از یاسوج کهگیلویه و بویراحمد نیز ۲ برگزیده بخش مجموعه عکس این مسابقه شناخته شدند.

بخش نمایشگاهی آثار این مسابقه با حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان کشور گشایش یافت و به مدت یک هفته در محل مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آماده بازدید علاقه مندان است.

این نمایشگاه متشکل از آثار حدود  ۵۰ عکاس کشور بوده که محوریت آثار آداب، رسوم و آیین‌های سنتی بانوان در اقوام، انواع پوشش، حجاب و هنرهای دستی بانوان و حس مادرانه در فرهنگ اقوام ایرانی است.

در این رویداد تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه عکس از ۳۵۰ عکاس، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و ۶۸ قاب (۶۰ تک عکس  و هشت مجموعه عکس) برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شدند.

نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی، جمشید بایرامی و حسین تهوری اعصای هیات داوران رویداد ملی بانوی ایران زمین بودند.

اولین  بخش این رویداد با محوریت زنان ایران با مسابقه عکس زن در قاب نیایش در ماه مبارک رمضان آغاز شد و زن در اقوام ایرانی دومین بخش آن است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …