جمعه , 7 اردیبهشت 1403

جزئیات برگزاری امتحانات نوبت اول در مدارس البرز

رئیس سنجش امتحانات آموزش و پرورش کرج افزود: نگرانی وجود دارد بابت این که دانش آموزان ۲۳ماه دوری از مدارس داشتند به هر صورت آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی بسیاری دارد که مسئولان وزارت را در حوزه وزارتخانه به این نتیجه رساند که زمینه را برای امتحانات حضوری و حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم کنند.

افشاری گفت: شرایط کرونایی رو به بهبود است و آمار کرونا هم با توجه به واکسیناسیون کاهش پیدا کرده و شرایط به گونه‌ای است که می‌شود مقدمات حضور دانش آموزان در مدرسه فراهم شود.

او افزود: چون آموزش‌ها به صورت حضوری نبوده ما تمام شرایط را برای امتحانات حضوری مد نظر قرار داده ایم.

رئیس سنجش امتحانات آموزش و پرورش کرج گفت: تاکید بر این است که تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات حضوری به صورت کامل رعایت شود.

افشاری افزود: شورای مدرسه نیز باید چینش دانش آموزان، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده را رعایت کنند.

او گفت: تاکید ما بر این است که تمامی همکاران واکسن زده باشند و همکارانی که معذوریت تزریق واکسن دارند این همکاران در شرایط حضور و ارتباط مستقیم با دانش آموزان نباشند.

رئیس سنجش امتحانات آموزش و پرورش کرج افزود: بالای۹۰ درصد دانش آموزان ما در البرز واکسینه شده اند.

افشاری گفت: قبلا محدودیت زمانی برای امتحانات در نظر می‌گرفتیم، اما الان باتوجه به شرایط از اول دی ماه تا ۳۰ دی بازه امتحانی دانش آموزان است.

او افزود: با توجه به این که شب یلدا را هم پیش رو داریم از مدارس خواهش کردیم روز اول دی ماه را از امتحانات دانش آموزان حذف کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …