شنبه , 1 اردیبهشت 1403

البرز قهرمان رقابت‌های جام حذفی تنیس بانوان شد

به گزارش ایرنا، فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور بین تیم‌های یر به یر و آکادمی تنیس اسفندیاری عصر پنجشنبه برگزار شد و نماینده البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری عبور کند تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم اکادمی تنیس اسفندیاری با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 3 ماندگار فرزانی را برد و در دومین مسابقه این بخش نیز شهرزاد بانی سعید از تیم یر به یر با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 1 از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش 2 نفره مشخص شود.

با انجام دیدار 2 ‌نفره، تیم یر به بر با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه (۴بر۶ و ۴بر۶) مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا – میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم یر به یر با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمتش نایب قهرمان شد.

تیم‌های  k۲ الف با ترکیب پرنیا رکن آبادی، آنیتا مهره کش، هانا سلطانی فاطمه امید، مربیگری لادن اخلاصی سرپرستی ساحل کاشانی به همراه تیم ملیوان با ترکیب پادنا قورچیان، الهه طفر خواه و سرپرستی نادیا اسحاقی عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …