جمعه , 10 فروردین 1403

مرکز آموزش جوار کارگاهی در شهرک صنعتی نظرآباد افتتاح شد

بهزاد غفاری  روز سه شنبه در  این آیین ضمن تبیین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آموزش های فنی و حرفه ای را بستری برای تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در راستای رونق تولید و اشتغال دانست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز تأکید کرد: توانمندسازی نیروی انسانی عامل اصلی بهره وری نیروی کار، کاهش ضایعات و افزایش تولیدات بوده که افتتاح مرکز جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت ها یکی از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با هدف ارتقاء مهارت شاغلین و افزایش بهره وری نیروی مولد می باشد.

 غفاری از مهمترین مزایای تأسیس مراکز جوار کارگاهی را پایداری و توسعه بنگاههای اقتصادی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی با هدف تامین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی عنوان کرد.

علیرضا قاضی نور مدیرعامل شرکت رهپویان شمیم ایرانیان نیز در این مراسم  اظهار داشت: تلفیق دانش با مهارت در جهت تربیت منابع انسانی شرکت رهپویان شمیم ایرانیان می تواند الگوی مناسبی برای ارتقا و کیفیت محصولات تولیدی این شرکت داشته باشد.

واحد تولیدی رهپویان شمیم ایرانیان با مساحتی حدود چهارهزارو۵۰۰  مترمربع در شهرک صنعتی نظرآباد وسرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومانی ،تولید کننده انواع استابلایزر صنایع غذایی ،انواع طعم دهنده های صنایع غذایی و سس های سرد و گرم می باشد که برای ۳۵ نفر که حدودا نیمی از این افراد هم از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان نظرآباد هستند اشتغال ایجاد نموده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …