چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

مراکز کاریابی وظیفه خطیر ایجاد تعادل در بازار کار را بر عهده دارند

«عبدالله دارایی» روز شنبه در نشست مسوولان مراکز کاریابی های استان البرز گفت: کاریابی ها افسران خط مقدم کار و اشتغال در عرصه اقتصاد هستند و با هم افزایی و تعامل مناسب بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان می توانند در پیشرفت  روند شناسایی و معرفی فرصت های شغلی استان بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

وی خطاب به مسوولان کاریابی های استان افزود: ضروری است شما عزیزان صاحب ایده و الگو در نشست های مستمر با کارشناسان ما برای حل مشکلات در بحث کاریابی و معرفی فرصت های جدید اشتغال حضوری فعال داشته باشید.

وی ادامه داد : باید برای کاریابی مسایل را بازنگری کنیم تا ضمن مرور آئین نامه و دستورالعمل های قانونی، فعالیت ها در بستر کاریابی به روز رسانی شود.

سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اخبار نوید بخش اشتغال برای سال جدید گفت: در سال ۱۴۰۱ انشاء الله سال پر شغلی را روبه رو خواهیم داشت و صنایع سبک و سنگین جدید وارد عرصه خواهند شد و قرار است برای تاسیس و افتتاح کارخانه های جدید تسهیلات درنظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: ارتباط تنگاتنگ کاریابی ها با روسای ادارات تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان های استان و صنایع و شهرک های صنعتی با شناسایی فرصت های شغلی جدید برای کارجویان همراه خواهد شد.

دارایی گفت: کاریابی ها در کناز معرفی فرصت های شغلی درصنایع بزرگ‌ به عنوان سفیران مشاغل خانگی نیز حضوری فعال داشته باشند تا از این ظرفیت نیز برای توسعه اشتغال بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: کاریابی ها با جریان های اجتماعی و مردمی ارتباط نزدیک برقرار کنند  تا بستر برای ایجاد  فرصت های شغلی بیش از پیش مهیا شود.

سرپرست اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز در ادامه سخنانش با اشاره سفر پیش رو رییس جمهور به استان ضرورت حضور کاریابی های فعال درمیز ارتباط مردمی سفر رئیس جمهور برای ایجاد تسهیل درفرایند  اشتغال و پاسخگویی به نیازهای شغلی مردم را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مدیر امور اشتغال و کارآفرینی این  اداره کل نیز در اظهاراتی گزارشی از  فعالیت های کاریابی مجاز استان ارائه داد.

رییس کانون انجمن صنفی کاریابی های استان نیز سخنران دیگر این نشست بود که مشکلات و مسائل موجود در فرایند کاریابی های استان را مطرح کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …