پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مراکز تحقیق و توسعه صنایع البرز برای تجاری سازی فناوری حمایت می شوند 

«مهدی عباسی » روز دوشنبه در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در کرج افزود: نگاه پارک علم و فناوری البرز توسعه همکاری پارک علم و فناوری البرز با مراکز تحقیق و توسعه  صنایع مختلف به ویژه شرکت های فعال در بخش خصوصی است .
وی ادامه داد:  موفقیت در امر تجاری سازی که از ماموریت های پارک های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری است با تعامل، همکاری و مشارکت بخش خصوصی امکان پذیر است و ما آمادگی کامل داریم بستر حضور همه جانبه بخش خصوصی و شرکت های مختلف را در پارک علم و فناوری البرز فراهم  کنیم.

رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به ظرفیت شهرک‌های صنعتی در استان البرز اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما ایجاد شهرک دانش بنیان  است.
وی تاکید کرد : صنایع و شرکت های خصوصی با استفاده از طرح های فناورانه باید بسترها را برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی هرچه بیشتر فراهم کنند تا ورود نسل جوان رشد خوبی در حوزه اقتصاد داشته باشیم.
طرح های روکش بتن نورانی،پوشش آبگریز، سنگ ‌مصنوعی سبک،نانو تیتانیوم‌،تولید کفپوش با سیمان گوگردی،تولید بلوک سبک‌ با فوم بتن  در دومین رویداد استارتاپی بتن و صنعت ساختمان در شرکت ساختمانی،تولیدی و پژوهشی آپتوس ایران ارایه شد.
نوآورانه بودن محصول سطح بلوغ فناوری و محصول ،مزایای رقابتی محصول،درک صحیح از بازار هدف ،مشخص بودن جدول هزینه و درآمد به صورت تفکیک شده ،کشش طرح و مستندات فنی،سرمایه گذاری مورد نیاز و نحوه استفاده از منابع مالی ،بازاریابی و استراتژی فروش، تیم سازی صحیح و راه های ارتباطی  از جمله معیارهای امتیازی دهی به این طرح ها بود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …