پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

مدیریت بحران نسبت به ثبت تجهیزات ادارات البرز اقدام کند

«مجتبی عبداللهی» روز یکشنبه در نشست مدیریت بحران استان البرز ، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم که بحران ها و حوادث غافلگیرمان کنند، افزود: باید برنامه دقیقی برای پیش بینی، پیشگیری و مقابله با بحران های طبیعی و حوادث داشته باشیم.
وی ادامه داد: ضرورت دارد برنامه گام به گام برای انواع بحران های احتمالی تهیه و تدوین شود تا در هنگام واقعه بدانیم مرحله به مرحله چه اقداماتی را در دستور کار داریم.
عبداللهی گفت: باید کارگاه های آموزشی با محوریت تبیین و تشریح بحران های مختلف در دنیا و با هدف تنظیم سناریو و برنامه عملیاتی در مواقع بحران برای مردم و مسوولان برگزار شود.
وی افزود: احصا اطلاعات دقیق تمام مناطق و محله های استان با جزییات ضرورت دارد تا در مواقع بحرانی بتوان با استناد به آن برنامه ریزی و اقدام کرد.
استاندار البرز گفت: مدیریت بحران استانداری باید طی مکاتبه ای به شرح وضعیت و نیازهای ضروری خود با مدیریت بحران کشور بپردازد تا بتوانیم اعتبارات لازم را دریافت کنیم چراکه برای این منظور ردیفی در نظر گرفته شده است.
عبداللهی بیان داشت: لایروبی رودخانه های دائمی و فصلی و مسیر آب های استان باید در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد و هر چه سریع تر اجرایی شود.
وی افزود: بسیاری از موانع و مشکلات را می توانیم با برنامه ریزی دقیق در استان حل کنیم تا در مواقع خطر و بحران های مختلف بتوانیم با خاطری آسوده مدیریت کنیم.

البرز در معرض خطر ۲۸ حادثه طبیعی قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …