جمعه , 7 اردیبهشت 1403

فعالیت شرکت‌های دانش بنیان‌ برای شکستن حصار تحریم است

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله اسداللهی صبح سه‌شنبه در مراسم برگزاری «رویداد تانا» در استان البرز اظهار داشت: در شرایط کنونی برای شکست تحریم‌های دشمنان، حرکت به سوی تولید و خدمات شرکت‌های دانش بنیان هدفگذاری کرده‌ایم.

وی بیان کرد: امروز پایه اقتصاد کشور بر مبنای کشاورزی شکل گرفته است و استان البرز نیز استانی کشاورز محور است بنابراین باید تقاضا در این بخش از سمت پارک علم و فناوری هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: در بحث امنیت غذایی باید شرکت‌های خصوصی و نهادهای دولتی که سال‌ها تجربه و مطالعه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و اساتید داشتند، پای کار بیایند.

اسداللهی بیان داشت: در استان البرز با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی برای توسعه بذر و نهال در جهت هدف تبدیل دانش به ثروت می‌توان اقدامات مؤثر داشت.

وی اضافه کرد: امروز ارتباط صنعت و دانشگاه باید به صورت هرچه جدی تر مورد توجه قرار گیرد در این راستا شاهد اقدامات مناسبی از سوی پارک علم و فناوری بودیم اما باید همچنان نیاز سنجی ها و مطالعات لازم انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر جایگزینی روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی در تولید گفت: برخی از روش‌ها در تولید ابتدایی است که در برخی صنایع از جمله صنعت نساجی باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …