پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

فراخوان مسابقه مجازی خطبه های پدرانه در البرز

مجتبی فریدونی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این مسابقه را بصیرت افزایی، انسجام بخشی، وحدت، همدلی جامعه اسلامی، نقش تعیین کننده و اثرگذاری نماز جمعه در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی بیان داشت: مسابقه خطبه های های پدرانه در ۲ بخش انفرادی و گروهی در قالب پوستر، پلاکست، اینفوگرافیک، کلیپ، رادیو مدرسه و نشریه الکترونیک سازماندهی شده است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز خاطرنشان کرد: دانش آموزان البرز تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در محورهای اعلام شده به شناسه gomnam۶۸@ خواهران وbagheri_۹۹۹@ برادران آثارشان را ارسال کنند.

فریدونی تصریح کرد: به گروه اول برگزیدگان ۳۰۰ هزار تومان کارت هدیه، کتاب، ۶ گیگ اینترنت، گروه دوم ۲۰۰ هزار تومان کارت هدیه ،کتاب، چهار گیگ اینترنت و گروه سوم ۱۰۰ هزار تومان کارت هدیه، کتاب و ۲ گیگ اینترنت اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: در بخش انفرادی نیز جایزه ویژه و سه گیگ اینترنت به برگزیدگان تعلق می گیرد.

فریدونی  با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر و محملی جهت آگاهی‌بخشی به مردم و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی است، گفت: این قدرت مردمی که در نماز جمعه متجّلی است، همواره مورد توجه دوست و دشمن انقلاب قراردارد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرزیادآورشد: گام برداشتن برای گسترش مخاطبان این قرارگاه در واقع خدمت به دین، تقوا وآگاهی به مردم است.

وی عنوان کرد: نماز جمعه دژ محکم و سنگر اسلامی است که وحدت آفرین و دشمن شکن است.

فریدونی با بیان اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، بصیرت واخلاق است، افزود: گام برداشتن برای گسترش مخاطبان این قرارگاه در واقع خدمت به دین، تقوا وآگاهی به مردم است.

وی تاکید کرد: نماز جمعه نماد هدایت، قرارگاه وحدت، امید و پایگاه فرهنگی جامعه است و به همین دلیل اجرای این مسابقه  مهم برای آشنایی دانش آموزان با پیام ها و بهره مندی آنان، والدین و فرهنگیان ازخطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه دردستورکاری قرارگرفت.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …