پنجشنبه , 30 فروردین 1403

عملیات تست تجهیزات پزشکی بیمارستان یون درمانی کشور در کرج انجام شد

به گزارش ایرنا ، دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی درحاشیه مراسم تست تجهیزات پزشکی بیمارستان یون درمانی کشور گفت : عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۹۸ با زیر بنای ۲۶ هزار متر مربع با مشارکت یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی آغاز شده که تاکنون ۲۰۰ میلیون یورو اعتبار ارزی و یک هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی توسط شرکت سرمایه گذار برای این پروژه عظیم هزینه شده است.

وی بیان داشت : اکنون ساختمان و بخش عمده تجهیزات این بیمارستان احداث و آماده سازی  شده که هفتمین بیمارستان در نوع خود در جهان  و در غرب آسیا بی نظیر است.

صالحی گفت : این بیمارستان با استفاده از جدیدترین روش ها و تجهیزات پزشکی از سال آینده به درمان بیماران سرطانی خواهد پرداخت .

معاون رییس جمهوری بیان داشت : اکنون نیروهای انسانی  متخصص مورد نیاز این بیمارستان در خارج از کشور در حال فراگیری آموزش های ویژه هستند ضمن آنکه طیف وسیعی از سرطان ها در بیمارستان یون درمانی کشور در کرج درمان خواهند شد.

وی یادآورشد : در زمان حاضر سه روش برای درمان سرطان ها در جهان متداول است که شامل جراحی ، شیمی درمانی و پرتودرمانی است.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت : در شیوه پرتودرمانی های متداول آسیب جدی به بافت های بدن انسان وارد می شود اما در روش های به کار گرفته شده با استفاده از تجهیزات نوین بیمارستان یون درمانی کرج ، این آسیب ها را نخواهیم داشت.

وی بیان داشت : سال آینده با تکمیل تجهیزات و به کار گیری نیروی انسانی متخصص ، بیماران سرطانی در این بیمارستان پذیرش و درمان خواهند شد. 

معاون رییس جمهوری از همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و استانداری البرز برای ساخت این بیمارستان قدردانی کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …