پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه البرز: تغییر تفکرات ذهنی جوانان از اهداف جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج، به نقل از سپاه البرز،  سردار علیرضا حیدرنیا در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و بزرگداشت مقام معلم که با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، معلمان و مربیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) این استان در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد با اشاره به اهمیت شغل معلمی اظهار داشت: اگر امروز ایران عزیز در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی تعیین کننده و اثرگذار است به برکت زحمات معلمان است.

وی سرمایه انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و افزود: منظور ما از معلم، همه مربیان نظامی، تربیتی و معلمان مدارس هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه  کسی که نامش به عنوان معلم خطاب می‌شود باید بر خود ببالد زیرا معلمی شغل انبیاست ، ادامه داد: زحمات و تلاش های معلمان بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه سپاه  ستون و خیمه انقلاب است، بیان کرد: این ستون و خیمه از بسیجیان و پاسدارانی که در راه دفاع از این نظام و انقلاب و سرافرازی و سربلندی این ملت و نظام زحمت می کشند تشکیل شده است.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه یک نهاد پیش برنده و پیش رونده است گفت: حرکت در مسیر رشد و پیشرفت نیازمند انسان‌های خود ساخته ای است که تربیت آنها بر عهده معلمان بوده است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و جنگ نرم شاهد مشکلاتی هستیم ، تصریح کرد: این مشکلات به دلیل غفلت در  حوزه تعلیم و تعلم در برخی از قاطع است.

وی با اشاره به اینکه هر جا خوب کار کردیم نسلی مانند محسن حججی و دیگر شهدای عزیز و گرانقدر تربیت شدند و ایران را سربلند و سرافراز کردند، گفت: امروز جمهوری اسلامی در جایگاهی قرار دارد که هیچ کشوری حتی قدرت‌های قدار دنیا جرات تجاوز به این کشور را ندارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ناآرامی‌ها و فتنه‌های ایجاد شده از زمان انقلاب تاکنون تصریح کرد: شمن در جنگ نرم هجمه سنگینی وارد آورده و فکر، اندیشه و تفکر نسل ما را هدف قرار داده است، این جنگ نرم، جنگ سختی است زیرا دشمن، عیان و آشکار نیست و هجمه‌های آن به شدت مخرب است.

سردار حیدرنیا  ادامه داد: امروز دشمن ذهن جوان ما را مورد هدف قرار داده و اهمیت این موضوع، مسئولیت معلمان و مربیان را صدچندان می کند، ما در حوزه تفکری، جنگ نرم، ایدئولوژی و اندیشه نیاز به کار مضاعف داریم و این حوزه فکری و اندیشه ای در سپاه به خوبی ساری و جاری است هر چند توقع ما این است که باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم انتظار رهبر انقلاب از فرزندان خود در سپاه دارند را برآورده کنیم.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …