جمعه , 10 فروردین 1403

عاملان حمله به درمانگاه مشکین دشت فردیس دستگیر شدند

سرهنگ کامران ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله ۲ نفر اوباش به وسیله سلاح سرد به یک درمانگاه در منطقه مشکین دشت فردیس ،رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که ۲ شخص ناشناس با صورت های پوشیده و با سلاح سرد به درمانگاهی در مشکین دشت حمله کرده و در حضور بیماران اقدام به ایجاد رعب  و وحشت و تخریب آن محل کرده بودند که فیلم مربوط به این حادثه به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر و منجر به ایجاد حس ناامنی در بین کاربران فضای مجازی شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در ادامه پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با این افراد ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی- اطلاعاتی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در منطقه مهرشهر کرج شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ اوباش را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی فردیس منتقل کردند.

وی با بیان اینکه انگیزه متهمان از انجام این اقدام مجرمانه خصومت شخصی با صاحب درمانگاه بود، افزود:  متهمان که چاره ای جز اعتراف در پیش روی خود نمی دیدند پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ملکی اظهار داشت: مخلان امنیت بدانند که هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون و عدالت وجود ندارد و اگر اقدامی خلاف امنیت شهروندان از آنها سر بزند دیر یا زود توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

شهرستان فردیس با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …