یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

طنین فریاد عاشوراییان در آسمان البرز

امروز البرز سراسر حزن واندوه است، عزاداران حسینی با رعایت پروتکل های بهداشتی  مجالس عاشورایی برپا کرده اند و حزن بزرگ تاریخ بر دل های دغداران حسین بن علی (ع) سنگینی می کند.

البرز امروز سراسر اشک و آه و ناله است و از شهر و دیار و خانه ها های مردم صدای یا حسین به گوش می رسد.

عزاداران حسینی از اولین روز محرم تاکنون با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آیین های مذهبی را برپا داشته و هرکس با شیوه های متفاوت از سال های قبل از شیوع کرونا عشق و دلدادگی خود را به خاندان عصمت و طهارت (ع) به نمایش می گذارد.

بسیاری از ساکنان استان البرز امروز با اهدای خون به بیماران نیازمند نذر خون ادا کردند و بسیاری دیگر در قالب کمک های مومنانه به یاری نیازمندان شتافتند.

آیین های عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) در این روزهای کرونایی حال و هوای خاصی به خود گرفته و اراداتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) در کنار عزاداری و سوگواری تمام تلاش خود را برای یاری رسانی به بیماران و نیازمندان معطوف داشته اند.

امروز فریاد یا حسین البرزی ها به عرش اعلی رسید و محبان اهل بیت (ع) در سوگ مظلومیت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، حضرت علی اکبر(ع) و حضرت علی اصغر (ع) و  یاران با وفای حضرت سیدالشهدا (ع) خون گریستند.

مردم شهرستان های کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان ، اشتهارد ، فردیس و چهارباغ استان البرز در روز عاشورا با کاروان اسرای کربلا همنوا شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …