جمعه , 31 فروردین 1403

۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید در نظر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از کرج، مجتبی عبداللهی در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اشتهارد که شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور انجام شد اظهار داشت: شیفت شب 4 مجموعه تولیدی و صنعتی را مورد بازدید قرار دادیم.

وی ادامه داد: امسال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین لقب گرفته از این رو با اهتمام ویژه‌ای وارد عمل شده‌ایم.

عبداللهی گفت: برای احصا مشکلات تولیدکنندگان و اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع آنها به صورت میدانی و برگزاری جلسات تخصصی اقدام می‌کنیم.

وی افزود: امید است با برنامه‌ریزی‌هایی که در این رابطه صورت گرفته بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم توفیق یابیم.

400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تولید در کشور مصوب شد

محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور نیز در این بازدید با اشاره به اینکه جای خرسندی دارد که امشب در یکی از پر امیدترین شهرک‌های صنعتی کشور حضور داریم گفت: حدود 100 هزار واحد تولیدی در کشور مستقر هستند که از این تعداد 65 هزار واحدصنعتی، 23 هزار واحد کشاورزی و 12 هزار واحد گردشگری هستند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: بخش بزرگی از واحدهای تولیدی مطرح کشور در استان البرز مستقر هستند که نقش عمده‌ای در تولید و صادرات کشور دارند.

وی گفت: بدون شک دولت برای حمایت جدی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور برنامه دارد و برای این منظور حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار برای این بخش در بودجه 1401 پیش‌بینی کرده است.

معاون وزیر کشور افزود: همچنین 140 هزار میلیارد تومان در قالب تبصره 18 و 140 هزار میلیارد تومان نیز منابع بانکی برای استان ها پیش بینی شده است.

وی گفت: درصدد هستیم فضای مطلوبی برای حمایت از تولید و دانش بنیان ها در کشور ایجاد کنیم.

کوشش تبار افزود: استاندار البرز شناخت بسیار خوبی از ظرفیت‌های استان دارد و حامی جدی تولید و دانش‌بنیان‌ها است از این رو شرایط برای توسعه و پیشرفت در استان البرز فراهم است.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …