شنبه , 15 اردیبهشت 1403

عملکرد شهرداری کرج در ایام‌الله دهه فجر “ضعیف” است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، مریم قهرمانی صارم  عصر امروز  در جمع خبرنگاران با انتقاد از کوتاهی متولیان امر شهرداری کرج در موضوع تبلیغ و تبیین ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مجموعه فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اکران بنر و بیلبورد بسنده کرده‌ است.

وی افزود: در حوزه تولید محتوا و یا برپایی نمایشگاهی برای  آشنایی بیشتر همشهریان با دستاوردهای 43سال استقلال و استکبارستیزی از سوی شهرداری کوتاهی شده است.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه  قطعا امکانات سازمان فرهنگی شهرداری بسیار فراتر از امکانات مالی و لجستیکی یک مدرسه و یک ناحیه آموزش و پرورش است، بیان کرد:  هرچند قصد ندارم مسئولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی شهرداری را متهم کنم به اینکه ایام‌الله دهه فجر برایشان کم اهمیت است اما خروجی اقداماتشان در عظیم‌ترین رخداد ملی در کشور بسیار کم فروغ و در شان کلانشهر کرج  نیست.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: در جلسه گذشته  شورای اسلامی از رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج خواستم عملکرد این سازمان را در این ایام ارائه کند که تاکنون پاسخی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد:  معتقدم شهرداری کرج به یک روزمرگی دچار شده و  تنها به کارهای نمایشی و ویترینی روی آورد ه است و با ادامه این روند جهشی در امورات شهری به وقوع نمی پیوندد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …