پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

طلاب جهادگر البرز در جریان شیوع کرونا درخشیدند

حجت الاسلام والمسملین محسن قدرتی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج، افزود:‌ بسیج پدیده ی کم نظیر انقلاب اسلامی است که با ابتکار امام(ره) تشکیل شد و می تواند خیلی از مشکلات و گره ها را  باز کند.
وی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج طلاب در هفته بسیج، اظهار داشت: دیدار با  خانواده های معظم  شهدا، پیشکسوتان ایثار و شهادت، همایش تجلیل از طلبه های آزاده ، رزمنده و جانباز، غبار روبی مزار شهدا به دست رزمندگان از مهمترین برنامه های هفته بسیج است.
قدرتی  تاکید کرد: باید گوشمان به فرمان ولی  امر مسلمین جهان  باشدزیرا رهبر انقلاب پس از شیوع ویروس کرونا  فرمودند:«بسیجیان به کمک کادر درمان بروند، در تغسیل و تکفین اموات کرونایی همکاری کنند» و برهمین اساس قشر طلاب استان البرزبر خود واجب دانستند و در شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد به کمک کادر درمان، تغسیل و تکفین اموات کرونایی رفتند.
وی گفت: با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم پنج مرحله توزیع ارزاق، طبخ و توزیع غذا در مناطق محروم و کم برخوردار و برای کمک به طلابی که از ناحیه کرونا آسیب دیده و یا منابرشان تعطیل شده، داشته ایم.

از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه جاری به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …