پنجشنبه , 9 فروردین 1403

طرح ملی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز افتتاح شد

ارائه خدمات مشاوره تخصصی رایگان و ایجاد کمیته‌های تخصصی برای تجمیع توانمندی‌ها و  اتصال فعالان مشاغل خانگی به بازار کار از اهم اهداف این مرکز اعلام شده است.

در حاشیه این مراسم حسین فلاح نژاد مدیرکل تعاون،‌ کار ورفاه اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پوشش فعالیت های این مرکز ارتباط فعالان رشته‌ های مختلف مشاغل خانگی با کارفرمایان صنایعی که در برون سپاری فعالیت دارند برقرار می شود تا زمینه تبدیل مشاغل خانگی به بنگاه های اقتصادی  فراهم آید.

وی  افتتاح مرکز ساماندهی مشاغل خانگی در البرز را حرکتی مهم در ایجاد بازار  فروش محصولات تولیدی در پوشش مشاغل خانگی عنوان کرد.

فلاح نژادگفت: محروم بودن در امور تخصصی و عدم دستیابی به بازار فروش ۲ چالشی است که که معمولاً عوامل ایجاد مشاغل خانگی با آن مواجه می باشند.

وی ادامه داد: با ایجاد مرکز ساماندهی مشاغل خانگی از این پس با همکاری مشترک اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و شهرداری کرج برای رفع این مشکل برنامه هایی تدارک دیده شده است.

وی افزود: هدف ما ارائه آموزش های لازم برای ایجاد کننده های مشاغل خانگی است تا برای عرضه محصولات تولیدی نگرانی و دغدغه برای دستیابی به بازار فروش نداشته باشند.

مدیرکل تعاون،‌ کار ورفاه اجتماعی البر در توجیه این موضوع افزود: وقتی فردی محصولی را در حوزه مشاغل خانگی تولید می کند چون از تجربه لازم برخوردار نیست ممکن است در فروش آن دچار مشکل شود، لذا ما برای رفع این مشکل روش های صحیح بازاریابی را به آنها آموزش می دهیم ، ضمن آنکه زمینه ایجاد بازار فروش را برایشان فراهم می کنیم.

فلاح نژاد تصریح کرد: در واقع این مرکز پکیج کاملی را برای متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی فراهم می آورد تا بتوانند با آموزش های لازم فراگیرند و در مسیر توسعه فعالیت هایشان گام بردارند.   

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …