جمعه , 28 اردیبهشت 1403

طرح‌های تسهیل خدمت برای بررسی در سفر رییس جمهور به استان البرز آماده شود

به گزارش ایرنا،‌ عبدالله دارایی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های زیر مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کار جهادی و خدمت صادقانه و سریع در رسیدگی به امور مردم سرلوحه کار همه مسوولان دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون در سطح استان است.

وی افزود: این سند باید با تشریح وضعیت موجود، چالش ها و پیشنهاد ها جمع بندی و آماده شود تا سهولت در دستیابی به راهکارها در بستر رفع مشکلات و ایجاد تحول در استان فراهم آید.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ضرورت تلاش و هم افزایی هرچه بیشتر مدیران همکار در دستگاه های تابعه در رفع مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: پذیرش مسوولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در مسیر گره‌گشایی مشکلات مردم هدایت شود. 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به کارگزاران دولت در بحث رفع مشکلات مردم که به عنوان یک تکلیف تاکید شده است، گفت: امروز باید برای رضای خدا تلاش کنیم.

دارایی با بیان اینکه باید تسهیل‌گر امور کارگران و سایر اقشار باشیم، ادامه داد: زیرا مردم انتظار دارند مسوولان در دستگاه های زیر مجموعه وزارت مردم در استان به نحو مطلوب در کمترین زمان ممکن نیازهای آنها را برطرف کنند.

 وی به برنامه مستمر ملاقات با مردم در “سه شنبه ها” در دستگاه های زیر مجموعه تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز اشاره کرد و گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات جامعه هدف ضروری است مدیران و کارکنان این دستگاه ها در رفع مشکلات مردم استان در حوزه های اشتغال، بیمه ، تسهیلات، بهزیستی و غیره تلاشی وافر داشته باشند.

سرپرست اداره کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی البرز از تدارک فضا، تجهیز، امکانات و زیرساخت های لازم برای برپایی میز ارتباطات مردمی دستگاه های زیر مجموع این اداره کل همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری خبر داد.

وی افزود:‌ این میز ارتباطات مردمی با هدف جمع آوری و احصاء درخواست های مردمی و جامعه هدف ایجاد می شود.

در این نشست مدیران کل عضو شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز نیز در اظهاراتی دیدگاه ها ، پیشنهادها و اقدامات دستگاه های تحت مدیریت خویش در ارایه خدمات شایسته به مردم را مطرح کردند. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …