جمعه , 14 اردیبهشت 1403

صندوق پژوهش و فناوری البرز به دانش بنیان ها تسهیلات پرداخت می کند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، فائق زرافشان این خبر را در نشست هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان البرز  در اتاق بازرگانی استان برگزار شد اعلام کرد.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان دارای کارت عضویت اتاق بازرگانی البرز و انجمن شرکت های دانش بینان استان از خدمات صندوق پژوهش و فناوری البرز از جمله دریافت تسهیلات برخوردار می شوند.

وی در ادامه سخنانش راه اندازی کارخانه و مکان فعالیت مجموعه های جدید تولیدی و صنعتی دانش بنیان ها در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی البرز  را ضروری و با اهمیت عنوان کرد.

زرافشان گفت: در این زمینه در شهرک صنعتی امید البرز مذاکرتی انجام شده است که در صورت حصول نتیجه زمین مورد نیاز برای راه اندازی مجموعه های تولیدی و صنعتی شرکت های دانش بنیان با تخفیف و شرایط مناسب اختصاص می یابد. 

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز و رییس  انجمن شرکت های دانش بنیان استان در ادامه استفاده از ظرفیت‌ استودیو رادیویی تلویزیونی فاتح اتاق بازرگانی البرز برای معرفی پتانسیل‌ های اقتصادی استان را ضروری دانست.
وی افزود: با توجه به وجود بیش از 270 شرکت دانش بنیان در البرز، در موارد ضروری برای استفاده از ظرفیت‌های استودیو فاتح به منظور معرفی ایده‌ها و طرحهای شرکت‌های دانش بنیان استفاده خواهد شد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …