یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

پیست بین المللی دیزین البرز آماده بازگشایی شد

صادق کلهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با بارش های خوبی که طی روزهای گذشته داشته ایم هم اکنون حدود ۵۰ سانتی متر برف در پیست بین المللی دیزین باریده و با توجه به بارش های پیش روی نیز که در روزهای آینده خواهیم داشت این پیست از این نظر در وضعیت خوبی به سر می برد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر استاندارد سازی و به روز رسانی تجهیزات در این پیست در ماه های گذشته انجام که موجب شده تا امروز این پیست در آستانه بازگشایی قرار بگیرد.

کلهر ادامه داد: با توجه به این روند درهای پیست بین المللی دیزین از هفته آینده به روی علاقمندان و ورزشکاران باز شود.

وی با بیان اینکه زمان بازگشایی رسمی پیست بین المللی دیزین در هفته آینده به زودی اطلاع رسانی می شود خاطر نشان کرد:  لیگ کشوری آلپاین از جمله رقابت هایی است که در اواسط دی ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …