پنجشنبه , 9 فروردین 1403

شهرداری کرج امنیتِ کارگران و پاکبانان را تأمین کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرج ،   سیدمرتضی اعتصامی با تاسف از فوت چند پاکبان خدمات شهری  طی چند ماه اخیر در کرج، اظهار داشت : برای حفاظت از جان کارگران  معاونت خدمات شهری باید راهکاری مناسب اتخاذ کند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته چهار کارگر خدمات شهری نیز دچار سانحه شده و فوت شدند که در خصوص امنیت کارگران باید چاره اندیشی کنیم.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه همه کارگران باید به وسایل ایمنی مجهز شوند، بیان کرد:   در خیابان‌های اصلی برای تمیز کردن از خودروهای مکانیزه استفاده گردد تا تصادفات و سوانح به حداقل برسد.

اعتصامی تاکید کرد: قطعا در این زمینه باید قصور پیمانکار مشخص شود  و حتما این مسئله پیگیری خواهد شد در این راستا منتظر گزارش کامل از ناظر هستیم تا اقدامات بعدی را انجام دهیم.

وی بهبود محیط زیست شهری و ارتقای کیفی و کمی خدمات شهری را الگویی برای کیفیت زندگی شهروندان دانست و یادآور شد: برخی خدمات که از سوی شهرداری به شهروندان ارایه می شود ملموس نبوده و از نزدیک قابلیت حس کردن را ندارند اما فعالیت کارگران در عرصه های مختلف به ویژه عرصه فضای سبز شهری و نظافت معابر و زیبا سازی شهر انجام می دهند برای شهروندان قابل لمس است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شور ای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نظارت بر قراردادهای رفت و روب مناطق ،بررسی و ارائه گزارش در خصوص حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری شامل هرس و کاشت و آبیاری و نگهداری و طرح استقبال از بهار در کمیسیون سلامت ومحیط زیست بررسی و ارائه گزارش شد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …