سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

شرکت ایران خودرو به تعهدات خود در قبال قطعه‎‌سازان عمل کرده است

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تاکید بر اینکه شرکت‌های قطعه‌ساز دارای مشکل برای بیان معضلات خود به نمایندگان مجلس مراجعه کنند، اظهار داشت: مشکلات قطعه‌سازان در حال پیگیری است و در این زمینه شرکت ایران خودرو تقریبا به تعهدات خود عمل کرده و مشکلاتی در سایپا وجود دارد که با تغییر مدیرعامل این شرکت این موضوع پیگیری و برطرف می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی در استانداری البرز است، افزود: بانک‌ها تمکین نمی‌کنند و با توجه به گذشت فصل سوم از سال جاری تنها یک مورد در ستاد تسهیل وام پرداخت شده است که باید این موارد اعلام شود تا نمایندگان مجلس از بانک مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها و وزیر اقتصاد در مجلس سئوال کنند.

اکبریان با تاکید بر اینکه در قراردادهای خارجی قطعه‌ساز گنجانده شده که 20، 40 و 60 درصد قطعات داخلی باشد، عنوان کرد: هم‌اکنون مشکلات عمده در سیستم بانکی است که باید برطرف شود. 

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه 20 درصد شرکت سایپا دولتی است، تصریح کرد: مقداری بی‌عدالتی نیز وجود دارد که در همین رابطه قطعه‌سازانی هستند که مطالبات مالی را ظرف 5 روز و برخی دیگر در مدت 8 ماه دریافت می‌کنند که این موارد در اختیار وزیر نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …