سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

سیاست های کلی دولت حمایت از اقشار آسیب پذیر است

نورمحمد فردی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی البرز افزود: کلیات بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی تصویب شده، هرچند قرار است در جزییات اصلاحاتی صورت بگیرد ولی ضرورت آماده‌سازی زیرساخت‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی به مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی  با بیان اینکه نقش رسانه در توسعه سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد :  امروزه رسانه ها با پیمودن مرزهای جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی هویت انسان  معاصر را تحت تاثیر قرار داده  به طوری که می توان هویت انسان مدرن را هویت رسانه ای نام گذاشت.
رییس شورای اطلاع رسانی البرز گفت: در هر صورت رسانه‌ها همانگونه که در ایجاد تحکیم و نقاط قوت سهم بسزایی دارند گاهی در تضعیف پایه‌های اصلی جامعه نیز موثر هستند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود:  رسانه‌ها در دهه‌های اخیر آنچنان توسعه یافته اند که به بخش جدایی ناپذیر از زندگی بشر مبدل شده‌اند و این جایگاه تا جایی پیش رفته که بحران را نمی‌توان بدون حضور رسانه‌های جمعی در آن تصور کرد.

فردی با بیان اینکه سیاست‌های کلی دولت مردمی آیت الله رییسی حمایت جدی از اقشار آسیب پذیر و دهک‌های پایین جامعه است، گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در جهت تقویت زنجیره تولید، تامین و توزیع اقلام اساسی به نفع مردم اهتمام لازم صورت گیرد. 
وی با اشاره به وضعیت کرونایی البرز اظهار داشت: این استان در وضعیت آبی  کرونایی قرار دارد اما شیوع اومیکرون تهدید جدی برای مردم استان است به طوریکه تاکنون ۱۴ مبتلا به این ویروس در البرز شناسایی شده اند.

فردی گفت: همه باید با حساسیت پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت کنیم زیرا با عادی انگاری خطر بیخ گوش است.
رییس شورای اطلاع رسانی استان البرز تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و مراکز تولید موظفند کالا و خدمات مورد نیاز مردم را به قیمت مصوب تامین و توزیع و در اختیار مردم قرار دهند.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …