پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

سرمربی ذوب آهن: لیگ امسال تاکتیکی و فیزیکی است

به گزارش ایرنا مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نفت مسجدسلیمان هواداران پرشوری دارد و خاطرات خوبم دوباره زنده شد که از این بابت خوشحال هستم.

وی افزود: آروز می‌کنم روزی برسد که باشگاه نفت مسجدسلیمان دغدغه مالی نداشته باشد و امکانات شهر بیشتر شود تا مردم آن روزهای خوشی داشته باشند.
 
سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه امسال بازی آسانی وجود ندارد زیرا  تیم‌ها به هم نزدیک شده‌اند گفت: امسال تعداد بازیکنان خلاق در لیگ کمتر شده‌ و اکثرا به کشورهای دیگر رفته‌اند.

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان به خوبی آنالیز شده است ، این تیم بسیار دونده و جنگنده‌ است که کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. اگرچه این تیم دیر بسته شده اما با توجه به تجربه‌ای که فراز کمالوند و همکارانش دارند تیم خوبی جمع کرده اند و هفته به هفته هم شرایط‌شان بهتر می شود.

تارتار گفت:‌ تیم بسیار خوبی داریم اما ۲، سه هفته است که امتیاز لازم را کسب نکرده ایم لذا فردا  ضمن احترام به تیم حریف محکوم به برد هستیم.

وی ادامه داد:  بازیکنان ما مصمم هستند و می‌خواهند شرایط را خیلی زود عوض کنند تا امتیاز از دست رفته جبران شود. امیدوارم بتوانیم یک بازی حساب شده ارایه کنیم تا پیروز بازی شویم.

تارتار گفت: بازیکن محروم نداریم البته یکی، ۲ مورد مصدومیت جزیی داریم که پزشکان تلاش می‌کنند تا این بازیکنان به بازی فردا برسند.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن فردا جمعه از ساعت ۱۵ در مسجدسلیمان برگزار می شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …