جمعه , 7 اردیبهشت 1403

 سارقان خودرو و داخل خودرو با ۶۳ فقره سرقت در البرز دستگیر شدند

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار  داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو به شیوه “روشن زنی” در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد که سارقان در یک گروه ۲ نفره با کمین در اطراف دکه های مطبوعاتی از سهل انگاری شهروندان سوء استفاده کرده و در یک زمان کوتاه اقدام به سرقت خودرو های روشن و لوازم با ارزش داخل آن می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی گسترده و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،  یکی از سارقان را شناسایی  و با بررسی سوابق او متوجه شدند که نامبرده از سارقان حرفه ای و سابقه دار است که به واسطه انجام سرقت های متعدد مخفیگاه مشخصی نداشته و دائم در حال نقل مکان است.
وی گفت: ماموران  با انجام اقدامات اطلاعاتی  سارق حرفه ای را در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهم به ۱۳ فقره سرقت خودرو و ۵۰ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اعتراف کرد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم اصلی پرونده در شهر کرج، گفت: در این خصوص یک مالخر اموال مسرقه که به صورت کاملا حرفه ای اقدام به سند نمره کردن خودروهای مسروقه می کرد دستگیر شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …