پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

رییس هیات: هندبال البرز با شرایط کنونی دیگر قادر به پیشرفت نخواهد بود

«مرتضی خادمی » روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات هندبال البرز اهداف کوتاه مدت خود را با وجود همین اندک سانس های تمرینی که در اختیار داشته از جمله حضور در لیگ برتر، حضور بازیکنان در تیم ملی و برگزاری اردوهای آموزشی مانند مربیگری، داوری و بازآموزی توانسته با موفقیت اجرایی کند.

وی اضافه کرد: اما پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در  البرز در سال های آینده با امکانات کنونی دیگر جوابگو نیست و اگر قرار است که جزو ۱۰ استان برتر کشور در رشته هندبال باشیم و در رده های آقایان و بانوان بتوانیم نیز حایز مقام ا شویم بایستی سالن در اختیارمان بگذارند.

خادمی با بیان اینکه با این شرایط قادر به اینکه یک لیگ دایم داشته باشیم اظهار داشت: این در حالی است که امروز برای گرفتن هر سانس بایستی تقلا کنیم تا بتوانیم یک سانس تمرینی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس سانس های تمرینی که امروز در اختیار هیات گذاشته می شود را به یک سری از تیم های منتخب اختصاص داده و مابقی تیم هایمان که جای رشد دارند را نمی توانیم در این برنامه لحاظ کنیم.

رییس هیات هندبال البرز خاطر نشان کرد: البته در بازدیدی که روز گذشته مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از بازدید تیم لیگ برتری بانوان یکتا افروز داشته اند قول هایی مبنی بر اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت یکی از سالن های استان به این هیات داده شده که امیدواریم به نتیجه برسد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …