جمعه , 14 اردیبهشت 1403

راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در کیش ضروری است

به گزارش ایرنا، محمدرضا نوایی لواسانی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: خدمات درمانی از جمله دغدغه های برخی کیشوندان است سازمان منطقه آزاد برای پاسخگویی به این نیاز پایگاه سلامت سیار را راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: این طرح با هدف توسعه خدمات درمانی در بین افرادی است که به علت های مختلف از جمله مشکلات مالی به بیمارستان مراجعه نمی کنند است تا به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت کنند.

نوایی لواسانی با بیان اینکه راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی از دیگر مطالبه های کیشوندان است که لازم است این بیمه نسبت به پاسخگویی به این درخواست اقدام کند افزود: گلایه مردم کیش از نبود این خدمات یکی از موارد به حقی است که سازمان منطقه آزاد کیش در تحقق این مطالبه نقش خود را ایفا خواهد کرد.

نوایی لواسانی یادآور شد: توسعه توریسم گردشگری در جزیره به ویژه خدمات چکاب عادی و ویژه از دیگر برنامه های این سازمان در بخش درمان است.

وی با اشاره به خدمات و ایثار پرستاران در جامعه گفت: انسان به صورت ذاتی به دنبال کمال است و همه به دنبال پیشرفت سریع از لحاظ بعد مادی و معنوی هستد و پرستاری میانبری برای تعالی زندگی است.

این آیین به مناسبت بزرگداشت مقام پرستار به عنوان بخشی از رویداد بانوی ایران زمین برگزار شد و چند تن از پرستاران و سرپرستاران بیمارستان کیش و همچنین برترین های مسابقه عکاسی بانوی ایران زمین با محوریت زنان در اقوام مختلف ایران زمین معرفی و تجلیل شدند.

در این رویداد تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه عکس از ۳۵۰ عکاس، به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و ۶۸ قاب (۶۰ تک عکس  و هشت مجموعه عکس) برای شرکت نمایشگاه انتخاب شدند.

نرگس آبیار، مریم زندی، نیکی کریمی، جمشید بایرامی و حسین تهوری اعصای هیات داوران رویداد ملی بانوی ایران زمین بودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …