چهارشنبه , 3 تیر 1405

۱۰۳ کرونایی در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند

دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: اکنون ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال پنج نفر از آن‌ها وخیم است.

وی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت یک هرمزگانی دیگر بر اثر کرونا جمع جانباختگان این بیماری در استان هرمزگان به ۲ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: جانباخته یک مرد ۷۳ ساله از رودان بودند.
 

پیشنهاد ما به شما

3 روز رفت‌وآمد رایگان بانوان در خطوط اتوبوسرانی شهری کرج

17 آذر 1404 – 14:10 اخبار استانها اخبار البرز رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر …