شنبه , 8 اردیبهشت 1403

هیچگونه کمبود کالا در استان البرز وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی اظهار داشت : تامین کالاهای اساسی و کنترل بازار از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد ملی مطالب مهمی مطرح شد و تصمیماتی در خصوص نظارت بر قیمت‌ها، روند توزیع و انبار کالاها گرفته شد.

عبداللهی گفت: در این راستا جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی استان، جلسه استانی ستاد تنظیم بازار و جلسه کمیسیون اقدام مشترک با هدف ایجاد هماهنگی  بین تمامی مسئولان مربوطه برای کنترل بازار تشکیل شد.

وی افزود: تاکیدات لازم برای کنترل بازار را داشتیم و از سوی دیگر باید به نیازهای مردم توجه جدی شود.

عبداللهی گفت: همچنین برای تمرکز در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در خصوص تنظیم بازار، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بعنوان سخنگوی ویژه انتخاب شد.

وی افزود: پیش بینی ها برای تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم برای مناسبت هایی همچون ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هم اکنون در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ گونه کمبودی بلحاظ تامین کالاهای اساسی مردم در بازار البرز وجود ندارد و ثبات حاکم است، بنابراین باید برای حفاظت از این شرایط با جدیت در میدان باشیم.

استاندار البرز گفت: تمامی  مسئولان استان باید با وحدت رویه، انسجام و اشراف کامل بر موضوعات نسبت به کنترل و رصد بازار برنامه ریزی و اقدام کنند. 

عبداللهی افزود: اتاق اصناف البرز نیز باید برای اقناع سازی صنوف جهت عدم افزایش خودسرانه قیمت ها بپردازد و برای تحقق اهداف تنظیم بازار همراهی کند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …