چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

دستگاه های اجرایی البرز فعالان گردشگری را در مسیر توسعه یاری دهند 

شادی حاضری روز یکشنبه در پانزدهمین نشست کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز ضرورت استفاده از  فرصت‌ های مناسب برای ایجاد گردشگری ایمن در شرایط شیوع ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت:  باید با برنامه ریزی های کارآمد و تعامل و همراهی مسوولان استان بخش گردشگری داخلی را توسعه دهیم تا بدون اتلاف وقت زمینه احیای این صنعت درآمدزا  فراهم شود.

حاضری در ادمه سخنانش به برگزاری رویداد اکسپو 2021 دبی را فرصتی طلایی برای فعالان حوزه‌های مختلف صنعت، فناوری، گردشگری و تجاری ذکر کرد و از این رویداد به عنوان مشهورترین اتفاق‌های اقتصادی و تجاری دنیا نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی های ویژه البرز ،  فرصت مناسبی برای حضور فعالان اقتصادی استان در اکسپو دوبی مهیا شود.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر تاق بازرگانی البرز  افزود: برای حضور موثر هیات های تجاری البرز در نمایشگاه اکسپو دبی ،  اتاق بازرگانی البرز برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

وی حضور فعال حوزه گردشگری کشور در اکسپوی دبی را فرصت  خوبی برای فعالان‌ این صنعت عنوان کرد و گفت: امید است بعد از دو سال رکود اقتصادی ناشی از کرونا با حضور پررنگ در این نمایشگاه امکانات و ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی  کشور را به نحو مطلوب به جهان معرفی کنیم.

حاضری در بخش دیگری از اظهاراتش با تاکید بر اهمیت توسعه سطح تعامل میان البرز و استان‌های همجوار درخصوص اقدامات مشترک در حوزه گردشگری افزود: در این رابطه سطح تعاملات خوبی با استان قزوین داشته ایم و قرار است در این راستا برنامه‌های مشترکی را پایه ریزی کنیم.

وی با تاکید بر اجرا و توسعه طرح گرشگری خلاق با هدف آشنایی با رشته‌های مختلف صنایع دستی، آموزش این مشاغل و اشتراک گذاری آموخته‌ها با دیگران گفت: اینگونه اقدامات مشترک در جذب گردشگری داخلی و خارجی و ایجاد یک بازار دائمی و پایدار موثر واقع خواهد شد و بستر را  برای توسعه نمایش و فروش تولیدات صنایع دستی فراهم می آورد.

رییس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز از  برنامه های این کمیسیون در راستای معرفی هر چه بیشتر تولیدات صنایع دستی هنرمندان استان به گردشگران داخلی و خارجی اشاره کر و گفت: در گام نخست این اقدام قرار است با هتل کیمیا طالقان برنامه های مشترکی را اجرایی کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …