پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

فرمانده سپاه : ۴۷۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز توزیع شد

سردار علیرضا حیدرنیا عصر سه شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان البرز که با حضور مسوولان کشوری برگزار شد، افزود: این بسته های معیشت  در قالب ۱۶ رزمایش مواسات وکمک های مومنانه به ارزش بیش از ۲۳۶ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان قرار گرفتند.

وی بیان داشت:  همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک میلیون بسته بهداشتی  و  یک میلیون و۵۰۰ هزار پرس غذای گرم  بین نیازمندان استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه البرز گفت : با همت بسیج وسپاه البرز و سایر نیکوکاران طی ۲ سال اخیر ۳۴۵ زندانی جرائم غیر عمد در البرز آزاد شده اند.

وی اهدای ۳۵۰  دستگاه تبلت و ۲۶ هزارو۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان  مناطق محروم استان را از دیگر اقدامات برشمرد.

فرمانده سپاه البرز گفت : پس از شیوع کرونا بیش از یک هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان البرز به پایگاه های سلامت تبدیل شدند.

وی  اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی چهار هزارو۲۳۵ بسیجی استان البرز در قالب یک هزارو۵۵۳ تیم برای خدمات رسانی به مردم از جمله مقابله با کرونا ، بیمار یابی ، حمایت از نیازمندان و نظارت بر اصناف و مکان های عمومی در استان به کار گرفته شدند.

فرمانده سپاه البرز گفت : همچنین با اجرای طرح واکسیناسیون کرونا ، سپاه و بسیج ۳۶ مرکز واکسیناسیون را با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان دایر کردند که ۱۴ مرکز آنها فقط توسط سپاه و بسیج فعال شدند.

وی تاکید کرد که در کنار خدمات رسانی به مردم، واکسیناسیون سربازان وظیفه و کارکنان سپاه استان نیز به خوبی انجام شده است.

فرمانده سپاه البرز بیان داشت : اکنون نیز سپاه و بسیج استان البرز برای پیشگیری و مهار کرونا در قالب طرح هوشمند سازی در میدان مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …