سه شنبه , 28 فروردین 1403

راهیابی ۳۹۳ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز از راهیابی ۳۹۳ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان به مرحله ارزیابی و داوری خبر داد.

راهیابی ۳۹۳ پرونده به مرحله داوری جشنواره امتنان از کارگرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، حسین فلاح نژاد در خصوص ثبت نام نخبگان جامعه کار وتولید در جشنواره ۱۴۰۰ گفت: از مجموع ثبت نام‌های صورت گرفته در سامانه الکترونیکی معرفی شده وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی تعداد ۳۲۸ نفر کارگر، سی گروه کار و ۳۵ واحد تولیدی در این جشنواره در البرز ثبت نام نموده اند.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز افزود: فرایند ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز از ۲۶ مهر آغاز شده و تا ۱۵ آذر ماه سالجاری از طریق سایت اینترنتی emtenan.mcls.gov.ir انجام پذیرفت.

فلاح نژاد با اشاره به معرفی برگزیدگان جشنواره نخبگان جامعه کار و تولید استان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در هفته کار و کارگر گفت: داوری مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید به اتمام رسیده است.

او افزود: نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت داوری این جشنواره را برعهده داشتند.

به گفته مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی البرز: از میان برگزیدگان استانی در حوزه کارگران، گروه‌های کار و واحد‌ها تولیدی نمونه مواردی که دارای شرایط احراز رتبه کشوری شوند از سوی وزارت متبوع ارزیابی و انتخاب و در هفته کارگر به صورت ملی با حضور مسئولین کشور‌ی معرفی و تجلیل خواهند شد.

فلاح نژاد افزود: فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در نیرو‌های مولد، متخصص، مخترع و مبتکر کشور، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی نمونه (نخبگان جامعه کار وتولید) همه ساله در هفته کارگر (۵ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه) برگزار و از برگزیدگان استانی وکشوری جامعه کار و تولید در تجلیل می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …