شنبه , 8 اردیبهشت 1403

دستگیری اعضای باندسارقان حرفه‌ای تلفن همراه

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان حرفه‌ای گوشی‌های تلفن همراه با ۳۸ فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری اعضای باندسارقان حرفه‌ای تلفن همراهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: اعضای این باند با عنوان مامور انتظامی با مردم تماس تلفنی برقرار کرده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی البرز: قاپیدن گوشی‌های همراه مردم هنگام مکالمه و فرار از صحنه با موتورسیکلت از جمله شگرد‌های این افراد بود.

سردار محمدیان افزود: سارقان که سه سارق و ۲ مالخر بودند دستگیر و به ۳۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه به روش مامور نما در استان‌های البرز و تهران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز ارزش ریالی گوشی‌های سرقت شده را بین ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان ذکر کرد.

سردار محمدیان افزود: چنانچه افرادی از این طریق ، که بیشتر با خودرو سمند سفید و دنا سفید رنگ مورد سرقت قرارگرفته اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز طرح شکایت کنند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: به دستور مقام قضایی و برای شناسایی بیشتر مالباختگان تصاویر این سارقان بدون پوشش نمایش داده می شود.

محمدیان گفت: لباس کارکنان انتظامی دارای نشانه ویژه است و مردم در صورت مواجهه با افراد مشکوک با ۱۱۰ تماس بگیرند.

او ادامه داد: برای ورود به منازل ماموران افزون بر کارت شناسایی ، نامه قضایی ارائه می‌دهند ضمن آنکه در موارد مشکوک باید مردم هوشیارانه عمل کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …