شنبه , 1 اردیبهشت 1403

افزایش آلاینده‌ها برای البرز پیش‌بینی شد

آرش بهاروند احمدی روز یکشنبه به ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی حاکی از جوی پایدار همراه با روند افزایش آلاینده‌ها در  استان خواهد بود.

وی بیان داشت: با توجه به ماندگاری دمای کمینه زیر پنج درجه سانتیگراد با ماندگاری ۱۲ ساعت در روز در ارتفاعات استان البرز هرگونه عملیات بتن ریزی در این مناطق مطابق با آیین نامه بتن با مخاطره یخ زدگی همراه خواهد بود.

این مسوول وضعیت هوای فردا دوشنبه استان را صاف، غبارمحلی، روند افزایش آلاینده‌ها، بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس،‌ دمای کمینه و بیشینه هوا بین هفت تا ۲۱ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد را ۲۴ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

همچنین آسمان پس فردا  سه‌شنبه، صاف تا قسمتی ابری، غبارمحلی، دمای کمینه و بیشینه بین هشت تا ۲۲ درجه بالای صفر،‌بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

هوای روز چهارشنبه در استان البرز قسمتی ابری، غبارمحلی ، دمای کمینه و بیشینه بین ۱۱ تا ۲۴ درجه بالای صفر،‌بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر درساعت پیش بینی شده است .

بهاروند احمدی  آسمان روزپنجشنبه البرز را ،صاف تا قسمتی ابری، غبار محلی ،‌بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس و دمای کمینه و بیشینه هوا بین ۱۰ تا ۲۷ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد را ۲۴ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …