یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

ایمن سازی ۱۳ طرح از راه های نظرآباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون با صرف ۶۰ میلیاردو ۷۳۴ میلیون ریال، ۱۳ طرح ایمن سازی راه در نظرآباد انجام شده است.

ایمن سازی ۱۳ طرح از راه های نظرآبادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد همیالی، گفت: نصب ۲۵ تابلو راهنمایی و رانندگی در محور خلیج فارس (بادامک)، یک هزار متر شانه‌سازی راه در محور دنگیزک، بازسازی پل کریم آباد، خط کشی محور نجم آباد- اشتهارد به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر، جمع‌آوری ۱۰۰ بنر و استند غیرمجاز در محور‌های تحت پوشش، نخاله‌برداری از حریم راه در محور‌های روستایی از جمله این اقدامات بوده است.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد: همچنین در این بازه زمانی نصب ۱۵۰ عدد چشم گربه‌ای در محور خلیج‌فارس (بادامک)، شست و شوی مستمر تجهیزات ایمنی در محور‌های تحت پوشش، پاکسازی ۳۶ کیلومتر حریم راه از زباله در جاده قدیم کرج- قزوین، اصلاح ۱۲ کیلومتر شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین و انجام عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزادراه به طول ۱۲کیلومتر انجام شده است.

همیالی، افزود: اجرای ۲ کیلومتر منظرآرایی در آزادراه کرج- قزوین، بازسازی ۳۰ مورد حفاظ روشنایی در محور‌های تحت پوشش و شانه‎سازی راه در محور قدیم (سه راهی سیمان) به طول دو کیلومتر، نیز توسط این اداره با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد گفت: همچنین طرح روکش آسفالت محور قاسم‌آباد به انبارتپه و محور شهرک صنعتی سپهر به تنکمان نیز در مرحله عملیاتی شدن است که بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرای طرح آغاز خواهد شد..

او گفت: اعتبار تعیین شده این اداره برای انجام طرح‌های مختلف در سال جاری مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است که تاکنون ۶۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

همیالی افزود: همزمان با آغاز فصل سرما کلیه پرسنل و نیرو‌های راهداری نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد: همچنین راهدارخانه مرکزی این اداره واقع در آزادراه کرج- قزوین با ظرفیت اسکان موقت بیش از هفتاد نفر آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای است و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …