یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

حضور حداکثری مردم در انتخابات امید دشمنان را قطع می کند

علی ساسان نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در صورت حضور کم رنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ،دشمنان نظام از دستیابی به اهداف مستکبرانه خود در ایران نزدیک ترخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم آگاه کشورمان در ۲۸ خرداد ماه امسال نیز همچون انتخابات های گذشته حضور باشکوه خود را در پای صندوق های اخذ رأی به نمایش می گذارند،خاطرنشان کرد: مردم با آمدنشان نظام را در برابر توطئه دشمنان بیمه خواهند کرد.

ساسان نژاد بیان داشت: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای نسبت به دوره های قبل برخوردار است لذا از همه اقشار بویژه جوانان و رأی اولی ها برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ دعوت می کنیم.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ امنیت ملی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا را تضمین و تقویت می‌کند.

وی انتخابات را یک حق و تکلیف دانست واضافه کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فراهم کردن زمینه اصلاح امور سیاسی،اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند.

ساسان نژاد به مشکلات ایجاد شده در کشورپرداخت وعنوان کرد: عملکرد ضعیف برخی مسوولان باعث شده تا امروز مردم ایران بعد گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مشکل داشته باشند.

وی تورم بالا، مشکلات بورس، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، رشد اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی را ازجمله مشکلات کشور برشمرد.

ساسان نژاد ادامه داد: برای افزایش مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی باید از توهین، تهمت، افترا، تحقیر و تضعیف نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

وی یادآورشد: عمل نکردن برخی مسوولان به وعده‌های خود و همچنین شیوع ویروس کرونا نباید باعث کم‌رنگ شدن حضور مردم درپای صندوق های اخذ رأی انتخابات در ۲۸ خرداد ماه شود.

 رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی میرقائد نامزد انتخابات ریاست جمهوری دراستان البرزگفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، اقتدار و عظمت و پایه های نظام را مستحکم تر از قبل کرده  و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی تاکید کرد:همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند هر کسی ایران و  جمهوری اسلامی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند و همه  وظیفه داریم به تبعیت از رهبر و پاسداشت آرمان های انقلاب و شهدا،مردم را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر ، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …