چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

جوانان پشتیبان نظام و انقلاب‌اند

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، سردار علی نجفونددرمراسم یادواره سردارشهیدحسن درویشی و۲۴شهیدکوی سلمان فارسی شوش گفت: فرزندان این مرز و بوم همچون دوران دفاع مقدس پای انقلاب ایستاده اند و از ارزش های انقلاب محافظت می کنند.
 وی با قدردانی از بانیان برگزاری یادواره شهید حسن درویشی اظهار کرد:جوانان ایران اسلامی شهدا را الگوی خود قرار داده و راه آنها را ادامه می دهند و برگزاری یادواره شهدا اقدامی ارزشمند در راستای حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس است که باید ادامه یابند.
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه افزود: جوانان ایران اسلامی با گذشت ۴۳ سال از عمر انقلاب پای آرمان های شهدا و انقلاب ایستاده اند و دشمن با وجود این جوانان جان برکف قادر به انجام هیچ اقدامی علیه نظام اسلامی نیست.
 همزمان با ۲۱ اسفند ماه سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید حسن درویشی یادواره این شهید درمسجدامام علی کوی اندیشه  شوش برگزار شد.
دراین مراسم که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش حضورداشتندسروان دوم حسن شاه حسینی فرمانده  حوزه شهیدبقایی گزارشی ازمراسم یادواره ارائه داد.
 اجرای سرود،کلیپ،دکلمه ومداحی ازجمله این یادواره بود.
دراین مراسم فرماندهان وهمرزمان شهید،خانواده معظم شهداوایثارگران نیزحضورداشتند.
سردار شهید حسن درویشی ماموریت تشکیل تیپ ۱۵ امام حسن (ع) نیز به وی محول شد که با تلاش شبانه‌روزی تشکیل و سازماندهی  و بعدا به نام تیپ مستقل ۱۵ تکاور دریایی معروف شد که نقش مهمی در عملیات‌های بزرگ و خطوط پدافندی داشت. مدتی بعد به لبنان اعزام گشت که بعد از بازگشت در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) مشغول به خدمت شد و در ادامه به تیپ امام حسن (ع) بازگشت و در عملیات‌های مختلف شرکت کرد. سرانجام شهید حسن درویش در عملیات بدر در کنار بسیجیان به نبرد پرداخت و پس از انهدام چندین پاسگاه دریایی دشمن،درتاریخ ۲۱ اسفندماه سال۱۳۶۳ ودرعملیات  بدر درمنطقه هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …