جمعه , 31 فروردین 1403

جزئیات رزمایش ۱۰ روز جهاد امیدآفرینی در استان البرز اعلام شد؛ توزیع ۴۵۴۵ بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سردار علیرضا حیدرنیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج که با موضوع ارائه گزارش اقدامات انجام شده در مورد برگزاری رزمایش محرومیت زدایی در 13 منطقه محروم و کم برخوردار استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش مردمی جهاد امید آفرینی با هدف خدمت به مناطق کم برخوردار استان البرز امروز به پایان رسید.

وی افزود: سپاه و بسیج در همه دستگاه‌های اجرایی در این ده روز برای گره گشایی از مشکلات مردم ارائه خدمت کردند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امید آفرینی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب است، بیان کرد: برنامه ریزی این رزمایش از مدتها قبل انجام شد و بعد از احصای مشکلات همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات به کار گرفته شد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش رسیدن به یک الگوی جهادی و انقلابی بود، تصریح کرد:این رزمایش مقدمه یک جهاد و کار بزرگ است و این رزمایش آغاز یک راه طولانی است.

وی با بیان اینکه هر مشکل به ظاهر حل نشدنی با اجماع همه دستگاه‌ها قابل حل است، گفت: مردم ما در این ده روز طعم شیرین خدمت صادقانه را چشیدند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی و به حق مردم در این مناطق ایجاد امنیت پایدار و مبارزه با مواد فروشان و مخلان امنیت و اراذل و اوباش بود ، ادامه داد: در این مدت ده روز 130 تیم گشت رضویون در این محلات به گشت پرداختند و امنیت مردم را پایدار کردند و 69 نفر از فروشندگان مواد مخدر را با همکاران نیروی انتظامی بازداشت کردیم.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه تعداد 60 معتاد متجاهر در این ده روز جمع آوری شدند و به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند، ادامه داد: 8 واحد ایستگاه و پایگاه انتظامی در محلات کم برخوردار ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 82 نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز در این ده روز جمع آوری شدند، گفت: 88 نفر از اراذل و اوباش برهم زننده نظم و امنیت در استان بازداشت شدند و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه 195 نفر از اوباش  ارشاد شدند و به آنها تذکرات لازم داده شد، تصریح کرد: این افراد در صورت ادامه اوباش گری با برخورد نیروی انتظامی و سپاه مواجه می‌شود.

سردار حیدرنیا با اشاره به برخورد با مواد فروشان و مکان‌ها و منازل توزیع مواد مخدر تصریح کرد: 78 واحد از این منازل فعال در توزیع مواد مخدر با دستور قضایی پلمب شد و تعدادی از خانوادهای معتادان تحت صیانت دستگاه‌های حاکمیتی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در ده روز گذشته 52 باب منزل محروم در مناطق کم برخوردار استان البرز مورد  تعمیر قرار گرفت، ادامه داد: کلنگ احداث 7 باب منزل محروم در استان البرز زده شد  و به زودی این منازل ساخته می‌شود و 9 مورد آسفالت خیابانها در این مدت انجام شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در 10 روز گذشته مشکل روشنایی 226 کوچه و خیابان برطرف شد، عنوان کرد: 4545 بسته معیشتی در البرز توزیع شد و  بیش از 8000 نفر ویزیت پزشکی و داروی رایگان در این مدت 10 روز در مناطق کم  برخوردار اهدا شد و 1190 نفر خدمات دانپزشکی دریافت کردند.

وی با بیان اینک  12 کارگاه اشتغال در این مناطق ایجاد شد ، ادامه داد: 423 نفر در طرح بیمه سلامت ثبت نام شدند و 8 طرح آبرسانی و 5 بوستان محله ای برای رفاه مردم اجرا شد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه  همه مسئولان در مساجد و میز خدمت به صورت چهره به چهره مشکلات مردم را شنیدند، گفت:637 نفر مشاوره حقوقی و شغلی گرفتند و 19 یادواره شهدا در این مدت 10 روز برگزار شدو دو مورد مراسم ازدواج آسان انجام و 33 دست جهیزیه به زوج‌های کم برخودار تهیه و اهدا شد.

انتهای پیام‌/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …