سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

فرماندار: ۶۲ درصد فردیسی ها در انتخابات شرکت کردند

ابوالفضل اینانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حضور حداکثری مردم شهرستان فردیس برگ زرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق شد.

وی با اشاره به  فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری در پای صندوق اخذ رای، اظهار داشت:  معظم له فرمودند که « انشاله خدا به رای مردم برکت دهد» که  این واقعا دعای خیر رهبری بود که چنین برکتی ایجاد کرد و ما احساس غرور می کنیم که  مردم شهرستان فردیس همچون دیگر هموطنان از این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

فرماندار فردیس از حضور خوب مردم شهرستان فردیس در انتخابات قدردانی کرد و گفت: مردم خوب و همیشه در صحنه فردیس  دین خود را نسبت به شهدا ادا کردند.

اینانلو افزود:در شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ هزار رای مردم برای انتخابات  ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از طریق ۱۸۳ شعبه جمع آوری شد.

وی بیان داشت : ۲۱۳ نامزد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت پرداختند.

فرماندار فردیس از  اطلاع رسانی رسانه های جمعی ، تلاش دستگاه های امنیتی، انتظامی ، اعضای شورای تامین و هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی این شهرستان در امر انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

اینانلو افزود: اکنون در حال شمارش آرای نامزدهای انتخابات هستیم  که به محض اتمام ، نتایح را به  اطلاع مردم شهرستان فردیس خواهیم.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا دیروز جمعه ۲۸ خردادماه  برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …