جمعه , 31 فروردین 1403

تیم های فوتسال زنان و مردان فردیس در آستانه رفتن از البرز است

هر ۲ تیم فوتسال فردیس در استان البرز متعلق به بخش خصوصی است که بانوان آن اکنون در رقابت های لیگ برتر و آقایان نیز در مسابقات دسته یک کشور شرکت دارند، اما با بروز مشکل برای حامی مالی این ۲ تیم، احتمال انتقال آنها به استان تهران را بیش از پیش افزایش داده است.
 مجید رمضانی رییس هیات فوتبال این شهرستان از مکاتبه با اداره  ورزش و جوانان یکی از شهرستانهای استان تهران برای انتقال این دو تیم خبر داده است.

رمضانی به خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته برای اولین بار در شهرستان فردیس ۲ تیم لیگ دسته یک فوتسال در بخش بانوان و آقایان توسط اسپانسر خریداری شد و کار را شروع کردیم که هر ۲ تیم توانستند به مرحله پلی آف یعنی مرحله نهایی مسابقات کشوری صعود کنند.

وی ادامه داد: همانطور که اطلاع دارید مسابقات لیگ دسته یک و برتر جز سخت ترین رقابت های فوتبال و فوتسال کشور هستند و صعود به لیگ برتر بسیار دشوار است که خانم ها در میان ۳۲ تیم موفق به صعود به لیگ برتر شدند.

وی افزود: در تیم فوتسال آقایان متاسفانه به خاطر مشکلی که برای اسپانسر ایجاد شد، بالطبع تاثیر زیادی در روند کار تیم گذاشت، ولی با حمایت دیگر دوستان توانستیم به سختی تیم را به مرحله نهایی برسانیم و این را باید در نظر بگیریم که تیم آقایان در مرحله پلی آف در گروه تیم هایی با پشتیبانی های  مالی میلیاردی به عنوان گروه مرگ قرار گرفت و فوتسال آقایان فردیس به علت نداشتن پشتوانه مالی در لیگ دسته یک باقی ماند.

رییس هیات فوتبال فردیس با اشاره به اینکه در رده بانوان توانستیم قهرمان لیگ یک کشور بشویم و تیم ما با اقتدار کامل صعود کرد، گفت: این درحالی است که تا این مرحله هیچ کمکی از طرف منابع شهر و شهرستان فردیس به تیم نشد.

رمضانی تاکید کرد: با اینکه از طریق فرمانداری و شورای شهر پیگیری و نامه نگاری های زیادی انجام شد، حتی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس نیز مکاتبه ای با شورای شهر برای حمایت صورت گرفت ولی اصلا معلوم نیست نامه چه شد و کجا ماند؟!

وی گفت: علاوه براین نامه ای مجزا به شهردار وقت فردیس نوشتیم، با فعالان در شهرکهای صنعتی صحبت کردیم و خیلی جاهای دیگر، اما کمکی صورت نگرفت، درحالی که هزینه ها بسیار بالاست.

 تیم فوتسال بانوان فردیس با هفت ملی پوش 
 
وی با یادآوری اینکه برای قهرمانی تیم فوتسال بانوان فردیس در لیگ برتر برنامه ریزی خاصی صورت گرفته به نحوی که اکنون حدود هفت ملی پوش در این تیم بازی می کنند، افزود: در دوره گذشته حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شد و حتی یک ریال هم به ما کمک نشد و در این دوره نیز هزینه تیم بانوان در لیگ برتر بیش از ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گفته وی اگر بخواهیم دوباره تیم لیگ دسته یک را فعال کنیم و همین روال ادامه داشته باشد ما تیم را از شهرستان و حتی از استان نیز خارج کنیم و به جایی که به ما کمک و حداقل بخشی از هزینه ها را تامین می کنند، برویم.

رمضانی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در مورد سالن، لباس و کمک های مالی قول هایی وجود دارد که یکی از شهرستان های استان تهران به ما داده و البته کارهای مقدماتی انتقال تیم و مکاتبات لازم با اداره ورزش استان تهران نیز صورت گرفته است و ما به خاطر عدم کمک در فردیس به ناچار آماده ایم که هر ۲ تیم فوتسال بانوان و آقایان را منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم که حضور تیم فوتسال بانوان فردیس برای نخستین بار در میان ۱۶ تیم لیگ برتر فوتسال کشور کار بسیار بزرگی است، بخصوص که امسال برای اولین بار در تاریخ فوتسال بانوان قرار است قهرمان لیگ برتر به مسابقات آسیایی اعزام شود.

وی گفت: این در حالی است که در صورت صعود این تیم که هدف و اولویت اصلی ماست، فردیس صاحب تیمی در سطح  آسیا خواهد شد، ولی این امر بدون کمک به تیم فوتسال بانوان فردیس میسر نخواهد شد.

تیم های فوتسال زنان و مردان فردیس در آستانه رفتن از البرز است

رمضانی گفت: متاسفانه مسوولان نه تنها کوچکترین کمکی انجام نداده اند بلکه از برگزاری یک تقدیر از تیم لیگ برتری نیز دریغ کردند، حتی اداره کل ورزش و جوانان استان هم از اهدا یک تقدیرنامه خشک و خالی خودداری کرد.

وی افزود: بازیکنان بعد از اینکه به سطح و مرحله فنی بالایی می رسند، برای ادامه بازی به تهران می روند؛ ای کاش می شد تیم را در فردیس حفظ کرد.

شهرستان فردیس با داشتن بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۳ هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته های مختلف ورزشی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …