جمعه , 14 اردیبهشت 1403

توضیح وکیل باشگاه گل‌گهر در مورد بازیکن گابنی

به گزارش ایرنا، «ایمان حسین‌پور شرفشاد» امروز (پنجشنبه) در خصوص «اریک بوکوم بایناما» بازیکن گابنی گل‌گهر در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: دوست نداشتیم در این باره صحبت کنیم اما در واکنش به برخی صحبت‌ها ترجیح دادیم، توضیحاتی را ارایه دهیم. بازیکن گابنی از بین ده‌ها بازیکن خارجی انتخاب شده است. شرایط جذب او هم اعلام شد و مدیر برنامه‌های این بازیکن (ایجنت) بازیکن مطرح کرد که شرایط حضور او در فوتبال ایران مهیا است. مدارکی هم توسط مدیر برنامه بایناما ارائه، اما باشگاه تردید کرد و این موضوع را به بازیکن و مدیر برنامه او اعلام کردیم.

وی در خصوص حضور این بازیکن در بازی‌های ملی گفت: فدراسیون فوتبال گابن اعلام کرده است که دیدارهای دوستانه تیم ملی این کشور در ایام کرونا پشت درهای بسته برگزار شده است.  

وکیل باشگاه گل‌گهر گفت: این امکان وجود ندارد که یک باشگاه به فدراسیون ملی کشور دیگری نامه ارسال کند و به همین دلیل نتوانستیم با فدارسیون فوتبال گابن ارتباط برقرار کنیم. فدراسیون شرایط بازیکن را تایید کرد. اکنون نمی‌دانم فدراسیون کشورمان از این موضوع می‌خواهد شانه خالی کند یا خیر؛ اما فدراسیون تایید کرده که سوابق فوق مورد تایید است.

وی گفت: زمانی که این قوانین گذاشته شد در پرسپولیس بودم و گفتم که شفاف نیست. ما از بازیکن استفاده نکردیم و شرایطش را بررسی کردیم اما سازمان لیگ کارت بازی را صادر کرد و از او استفاده کردیم. صادر شدن کارت بازی به این معنا است که مجوز بازی داده شده است.بازیکن مجاز بازیکنی است که از نظر فدراسیون تاییدیه دارد.

شرفشاد خاطر نشان کرد: اگر بازیکن خارجی شرایط جذبش رعایت نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ هنوز نمی‌دانیم که شرایط چگونه است؟ از فدراسیون فوتبال خواستیم به ما بگوید شرایط این بازیکن چگونه است.

وی گفت: پیشنهاد دادیم که یک نفر با هزینه باشگاه گل‌گهر به گابن برود و استعلام بگیرد. از بازیکن عکس داریم که برای تیم ملی زیر ۲۳ سال گابن است. می‌خواهیم واقعیت مشخص شود. هنوز شرایط احراز نشده و تا محرز شدن مدارک از او در دیدارهای آینده استفاده نخواهیم کرد و به نوعی مسوولان نیز از ما خواستند که از او استفاده نکنیم.

ماجرای «اریک بوکوم بایناما» بازیکن گابنی گل‌گهر و حضور او در ترکیب این تیم در دو دیدار مقابل استقلال و پیکان این روزها حسابی جنجالی شده و این دو باشگاه مدعی غیر قانونی بودن حضور وی در ترکیب تیم سیرجانی هستند و به همین دلیل با شکایت از باشگاه گل‌گهر، از فدراسیون فوتبال خواستار تغییر نتیجه بازی رو در رو شده‌اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …